Щучинск қаласының №7 мектеп – лицейінде оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмысы мектептің бейіндік оқыту жұмыс жоспарының негізінде жүзеге асырылуда. Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысы психология кабинетінде жүргізіледі, кабинетте кәсіптік бағдар беру бұрышы ұйымдастырылған.
Мектебімізде кәсіптік бағдар беру жұмысы төрт кезеңнен тұрады. Бұл жұмысқа 818 оқушы қатысады. Оның ішінде 9-11-сыныптар аралығында 153 оқушымен кәсіптік бағдар беру жұмыстары жан жақты жүзеге асырылуда.
-Бірінші кезең - 1-4- сыныптарда, негізгі мақсаты - оқушыларды кәсіп пен мамандық жөнінде хабардар ету;
-Екінші кезең – 5-7- сыныптарда, оқушылар барлық жеке кәсіптер жайында жан-жақты мағлұмат алады, мақсаты - белсенді насихат, мамандыққа бейімдеу, бұл жерде жалпылама ақыл-кеңес беру, оқушылар арасында өте күрделі құбылыс мамандық таңдаудың алғашқы баспалдағы.
-Үшінші кезең – 8-9 –сыныптарда кәсіп пен мамандықты жан-жақты белсенді насихаттау және нақтылы кеңес беру арқылы да оқушылардың бұған жауапты түрде қарайтындығы біршама орын алады, талғам, орталау мектепті бітірген оқушы мамандықты біршама таңдай алатын дәрежеге жеткізу.
-Төртінші кезең - 10-11- сыныптарда өздері таңдаған мамандық ерекшеліктерін, сол мамандықтың келешегін жақсы білетіндей дәрежеге жетулері қажет.
Кәсіптік бағдар беруді жүзеге асыру үшін келесідей бағыттар бойынша жұмыстар ұйымдастырылды:
Осы бағыттар бойынша келесідей жұмыс түрлері жүргізілді:
2021-2022 оқу жылы оқушылармен төмендегідей жұмыстар жүргізілді. Оқушылардың жеке портфолиолары толықтырылып, бастауыш сынып оқушыларының пәнге қызығушылығын, бейімін анықтайтын жұмыстар, бейіналды және бейіндік сыныптарда оқушылардың қолданбалы, таңдау курстарын дұрыс таңдауына кеңес берілді. «Менің таңдауым» бағдарлы сынып оқушыларының ата - аналарын қолданбалы тандау курстарына қатыстырамыз. Әр жартыжылдық бойынша курстар нәтижесін анықтау мақсатында «Қысқы сессия», «Көктемгі сессия» өткізіледі. 11 - класс оқушыларына кәсіби мамандық таңдауына бағыт-бағдар беріледі. Курстардың мазмұнын жаңарту, сапалы білім беру мақсатында ұстаздарымыз «Үздік авторлық бағдарлама» қолданбалы, таңдау курстарының байқауына қатысады. Ата-аналарға мамандықтар туралы мәліметтер беріліп, «Бағыт және мамандық» тақырыбында 9-11- сынып оқушыларының ата –аналарымен бағдарлы оқытуға байланысты ата – аналар, сынып жиналыстары өткізілді.
9,10,11- сынып оқушыларымен «Мамандық таңдауда қателікке –ұрынба!», «Жаңа мамандықтар- өмір талабы» ақпарат, кеңес. Өзгермелі уақыт талабына бейімдеу, «Мамандықтар әлемінде» т.б. тақырыптар бойынша сынып сағаттары өткізілді. Мектеп психологтары 5-8 сынып оқушыларымен «Мамандықтар әлемі», 9-11 сыныптарда «Менің болашақ мамандығым», «Табысқа жетер жол», «Барлық мамандықтар маңызды, барлық мамандықтар керек» атты тренингтер жүргізіліп, 5-11-сыныптар бойынша А.Е.Голомштоктың модификацияланған «Қызығушылық картасы» әдістемесімен 10-11-сыныптарға қосымша Климовтың кәсіби бағдарды анықтау сауалнамасы алынып, оқушылармен нәтижелері таныстырылды.
11-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
3 |
Химия және биология |
12 |
Физика және математика |
10 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
5 |
Спорттық және әскери іс |
6 |
Тарих және саясат |
8 |
Педагогика және медицина |
5 |
10-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
2 |
Химия және биология |
12 |
Физика және математика |
10 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
5 |
Спорттық және әскери іс |
4 |
Тарих және саясат |
6 |
Педагогика және медицина |
5 |
9-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
3 |
Химия және биология |
12 |
Физика және математика |
12 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
7 |
Спорттық және әскери іс |
6 |
Тарих және саясат |
6 |
Педагогика және медицина |
5 |
8-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
8 |
Химия және биология |
20 |
Физика және математика |
16 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
15 |
Спорттық және әскери іс |
13 |
Тарих және саясат |
12 |
Педагогика және медицина |
11 |
7-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
8 |
Химия және биология |
20 |
Физика және математика |
16 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
14 |
Спорттық және әскери іс |
13 |
Тарих және саясат |
12 |
Педагогика және медицина |
11 |
6-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
8 |
Химия және биология |
20 |
Физика және математика |
16 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
10 |
Спорттық және әскери іс |
10 |
Тарих және саясат |
10 |
Педагогика және медицина |
11 |
5-сынып оқушылары аралығында жүргізілген А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша мамандыққа бейімі
Қызығушылығы |
Оқушылар саны |
Әдебиет және өнер |
10 |
Химия және биология |
20 |
Физика және математика |
16 |
Кәсіпкерлік және үй шаруашылығы |
12 |
Спорттық және әскери іс |
10 |
Тарих және саясат |
10 |
Педагогика және медицина |
11 |
Мектебімізде төмендегі ЖОО мен колледж өкілдерімен кездесулер өткізіліп, ақпараттар берілді.
ҚР Ішкі істер министрлігі Төтенше жағдайлар комитеті Көкшетау техникалық институты
Қазақстан Халықаралық лингвистикалық колледжі
Щучинск қаласының Жоғарғы техникалық колледжі
ҚР ІІ Бәрімбек Бейсенов атындағы Қарағанды академиясы жайлы ақпарат берілді
Назарбаев зияткерлік университеті
Щучинск қаласының педагогикалық колледжі
Экология және орман шаруашылығы колледжі, Щучинск қаласы.
Орындаған С.Е.Жалмагамбетова